Често търсени отговори
Последно добавени
Травиан Отговори
Нека започнем с твоя въпрос
Търсене по отгорени въпроси
За да намерите отговор, изберете основна категория и после подкатегория, докато не видите отговорът по-долу. В случай, че не може да го откриете, ще имате възможност да се свържете с нашият екип за повече информация.
Имам въпрос относно ...
Търсене по дума
Може лесно да откриете отговор, като въведете някаква дума за търсене. Например: Искате да разберете как да разрушите сграда ? Просто напишете разрушаване и вижте отговорите, свързани с тази дума.
Търсене с карта на сайта
Предпочитате да търсите чрез нормална карта на сайта, както търсите в любимите си сайтове? Няма проблеми, просто използвайте навигацията тип карта на сайта, за да откриете своя отговор.
Codex Victoria - Сравнение на функциите
Таблицата показва разликите между Codex Victoria и Travian: Legends сървъри.
|
Travian: Legends |
Travian: Codex Victoria |
|
General | |||
Ръководство |
Старата система със задачи и ръководство | Ръководството е заменено от новата система за въвеждане. Също така приключенията не изтичат, здравето на героя се регенерира с нивото и ресурсни предмети се добавят в инвентара. |
|
Карта |
401х401 |
Европа 401 x 401 |
|
Региони | Без региони | 87 превземаеми региона | |
Ускорен старт | не | Вашият пръв град започва с всички ресурсни полета на ниво 5. Вече ще притежавате 6 заселници и достатъчно КР, за да заселите още 2 града. Ще получите 75% от КР, необходими за заселване на 4-тото село. |
|
Точки победа | не | Клан има >50% териториален контрол и таймерът за подсигуряване вече е изтекъл. Те могат да използват силата на артефакта и техният клан натрупва точки победа. Точките победа, спечелени от вашия клан всеки ден, може да бъдат проверени в регионалния преглед. | |
Народи | 3 (гали, тевтонци, римляни) |
|
|
Сгради на народите | Сградите са еднакви визуално за всеки народ | Всеки народ има различни изображения за сградите | |
Чудо на света | да | не | |
Обединяване на войски | не | да | |
Препращане на войски | не | да | |
Търговски пътища | Може да създавате търговски пътища до своите собствени градове, до Чудото на света на вашия клан/конфедерация и до градовете с артефакти в рамките на вашия клан/конфедерация. | Можете да създавате пътища към собствените си градове | |
Сграда търговска палата | Двоен ефект | Двоен ефект | |
Арена | Двоен ефект | Двоен ефект | |
Места за сгради | Римските акаунти имат едно допълнително място за сграда. | Римските градове имат едно допълнително място за сграда. | |
Капацитет на скривалищата и търговците | Всеки акаунт има капацитет на скривалищата и капацитет на търговците, които зависят от народа на акаунта. | Всеки град има капацитет на скривалищата и капацитет на търговците, които зависят от народа на града. | |
Край на сървъра | Сървърът завършва, когато Чудо на света, собственост на играч или натар, достигне ниво 100. | Сървърът приключва след 180 дни. | |
Buildings | |||
Болница | не | Болницата е специална сграда, която дава на играчите възможност за възстановяване на войници, ранени в битка. Вижте всички подробности тук. | |
Artifacts | |||
Име | Наричат се артефакти | Наричат се древни сили | |
Наличност | Светилището на архитекта, светилището на генерала, светилището на шпионина, светилището на готвача, светилището на инструктора, светилището на великия дизайнер, светилището на постовия, светилището на глупака, строителен план за чудо на света | Светилището на архитекта, светилището на генерала, светилището на шпионина, светилището на готвача, светилището на инструктора, светилището на великия дизайнер, светилището на постовия | |
Превземане | Може да бъде завладян чрез разрушаване на съкровищницата в атака с героя, ако героят има достатъчно голяма съкровищница в града си. | Веднъж щом даден клан подсигури регион, кланът получава достъп до древна сила, която може да бъде активирана в град с достатъчно голяма съкровищница. | |
Активиране | Активира се автоматично 24 часа след превземане. | Трябва да бъде активирана ръчно на всеки 24 часа, като една и съща древна сила може да бъде активирана веднъж за всеки член на клана. | |
Времетраене на силата | Активна е постоянно. | Трябва да бъде активирана ръчно на всеки 24 часа, като една и съща древна сила може да бъде активирана веднъж за всеки член на клана. | |
Ограничения на силата | Максимум 3 артефакта може да бъдат превзети, от които само 1 може да бъде уникален или да има ефект с обхват на целия акаунт. Може да се държат повече от 3 артефакта на акаунт. Артефактът трябва да бъде превзет чрез превземане на целия град, който го държи. Само трите най-стари артефакта са активни, от които само 1 може да бъде уникален или да има ефект с обхват на целия акаунт. Ако има 2 артефакта с обхват на целия акаунт между най-старите 3 артефакта на даден играч, четвъртият най-стар ще се активира. Изключение за самопревземане: може да превключвате артефакти между градовете на собствения си акаунт с героя дори ако вече имате 3 или повече артефакта. |
Докато в Travian: Codex Victoria артефактът винаги е активен за собствения град или акаунт; древните сили в Travian: Codex Victoria трябва да бъдат активирани. Те могат да бъдат активирани веднага след като кланът на играча е достигнал >50% териториален контрол и е задържал територията за 24 часа. За да активирате древна сила, член на клана просто се нуждае от съкровищница на ниво 10 за древните сили с ефект за града или съкровищница на ниво 20 за древните сили, които имат ефект върху акаунта. Естествено, има някои ограничения: За всеки град може да се активира само една древна сила и за всеки акаунт може да се активира само една древна сила с влияние върху целия акаунт. Следователно върху един град могат да окажат действие общо две древни сили. |
|
Conquering | |||
Градове | Когато превземете град, който принадлежи на акаунта от друг народ, градът сменя народа си на този на вашия акаунт. Всички специфични за народа сгради изчезват. | При превземане на град, който принадлежи на акаунта на друг народ, градът остава с този народ. Специфичните за народа сгради се запазват, освен ако не бъдат разрушени при превземането. Акаунтът ви ще остане с народа, който сте избрали при регистрация. | |
Натарски селища | При превземане на натарски град той ще принадлежи на акаунта със съответния народ. | При превземане на натарски град той ще принадлежи на народа на града на предводителя. | |
Settling | |||
Къде | Без ограничения | Можете да се заселвате само в региони, които имат съседен регион с повече от 4000 души популация. Има няколко региона, които винаги можете да заселите (централни начални региони). | |
Град | При заселване на нов град той принадлежи на същия народ като този на акаунта. | При заселване на нов град той принадлежи на народа на града на заселника. | |
Hero adventures and items | |||
Предмети за героя | Носенето на предмети от други народи не подобрява единиците ви. | Носенето на предмети от други раси подобрява стойностите на единиците от тази раса в конкретния град. | |
Предмети от приключения | Вашият герой може да намира само предмети от народа на акаунта. | Вашият герой може да намира само предмети от народа на акаунта. | |
Войски в приключения | Героят ви може да намира само войски от народа на акаунта. | Героят ви може да намира войски, които принадлежат на народа, от който е започнал приключението. | |
Тотем | Предметът „тотем“ за героя влияе върху движенията на войски между членове на клана. | Предметът „тотем“ за героя влияе върху движенията на войски в рамките на конфедерацията. | |
Confederacy | |||
Размер |
Информацията отдолу е за сървъри започналипреди 15.09.2019. По-новите имат същата система като Codex Victoria |
Всеки клан може да принадлежи към една конфедерация, съставена от максимум 4 клана. | |
Подкрепление | Играчите могат да подкрепят всеки град. | Играчите могат да подкрепят себе си, своя клан и всеки клан, който принадлежи към същата конфедерация. | |
Изпращам ресурси | Играчите могат да изпращат ресурси към всеки друг играч. | Играчите могат да изпратят ресурси на себе си, своя клан и всеки клан, който принадлежи към същата конфедерация. Офертите на пазара не са под влияние на тези ограничения. |